Ako nakupovať?

Vyberte si produkt z našej ponuky. Produkty sú rozdelené do kategórií a tie do podkategórií podľa žánrov. Ak hľadáte konkrétny produkt, zadajte jeho názov alebo meno autora do vyhľadávača.

Na pridanie produktu do Vášho košíka máte dve možnosti. Po rozkliknutí detailu produktu môžete produkt vložiť do košíka jednoduchým kliknutím na tlačidlo „Pridať do košíka“. Automaticky prejdete do sumáru objednávky, odkiaľ stále máte možnosť vrátiť sa do obchodu a pokračovať v nakupovaní.

Druhý spôsob na pridanie produktu do košíka je kliknutím na modrú ikonku nákupného košíka zobrazeného na obrázku produktu (pozn.: ikonka srdiečka produkt pridá najprv do wishlistu, nie priamo do košíka). Takto vložený produkt nájdete v košíku, ktorý si zobrazíte po kliknutí na ikonku košíka v pravom hornom rohu obrazovky. Dostanete sa do detailu objednávky, kde môžete upraviť počet vybraných produktov.

Vyberte si spôsob dopravy – kuriér GLS 3,90 €.

Zvoľte si spôsob platby – platba dobierkou 1,50 € alebo zadarmo vopred kartou.

Zobrazí sa Vám celková cena objednávky a informácia, za koľko Vám ešte ostáva objednať, aby ste mali doručenie zadarmo.

Vyplňte fakturačné údaje (prípadne aj dodaciu adresu ak sa líši od fakturačnej), alebo sa prihláste do svojho účtu.

Ak chcete dostávať informácie o našich výnimočných akciách a zľavách, odkliknite to pri ponúkanom texte.

Akceptujte všeobecné obchodné podmienky a kliknite na tlačidlo „Objednať s povinnosťou platby“ čím odošlete objednávku.

Na Váš zvolený e-mail Vám príde potvrdenie objednávky, v prípade že ste si zvolili platbu prevodom, bude obsahovať aj údaje k platbe.

Bližšie informácie o doručení tovaru nájdete tu.

Akým spôsobom je možné objednávku zaplatiť?

Zaplatiť môžete na dobierku (pri preberaní tovaru od kuriéra) alebo vopred kartou.

Platba dobierkou je + 1,50 € k cene dopravy, platba kartou je zadarmo.

Akým spôsobom je objednávka doručovaná?

Ponúkame dodanie tovaru prostredníctvom kuriérskej služby GLS v cene 3,90 € v rámci SR a 6,60 € do Českej republiky.

Môžem tovar vrátiť ?

Samozrejme, spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy a vrátiť nepoškodený tovar do 14 dní od prevzatia tovaru a to aj bez udania dôvodu. Spotrebiteľ znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu. Tovar je potrebné vrátiť nepoškodený, neopotrebovaný a neznečistený. Produkty, ktoré boli predané v ochrannom obale, je nevyhnutné vrátiť s nerozbaleným ochranným obalom.

Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže spotrebiteľ využiť vzorový formulár k odstúpeniu od zmluvy.

Kompletné informácie o reklamačnom poriadku nájdete tu.

Kedy mi bude tovar doručený?

Každú objednávku Vám potvrdíme a budeme Vás informovať o termíne odoslania.

Tovar, ktorý je skladom, odosielame do 3 pracovných dní od prijatia platby.

Je možný aj osobný odber?

Nie, osobný odber nie je možný.

Viem poslať tovar ako darček niekomu inému?

Áno, pri objednávaní napíšte do poznámky, že ide o darček. K takejto objednávke nebude priložený dodací doklad (faktúra). Nezabudnite však vyplniť „Odoslať na inú adresu“, kam má byť darček doručený. Faktúru za objednávku si nájdete v e-maile alebo v zákazníckom účte.

Čo je wishlist?

Wishlist alebo inak zoznam obľúbených produktov, je služba, ktorá Vám umožňuje uložiť vybrané produkty na neskôr. Využijete ho v prípade, že vás zaujímajú niektoré produkty, ale momentálne si ich nechcete objednať, alebo ich chcete objednať neskôr a darovať napríklad na Vianoce svojim blízkym. Produkt vložíte do wishlistu kliknutím na oranžovú ikonku srdiečka, ktorá sa Vám zjavuje na obrázku produktu. Wishlist je prístupný len registrovaným užívateľom a nájdete ho vo Vašom účte. Môžete sa k nemu kedykoľvek po prihlásení vrátiť a položky v ňom kúpiť alebo upraviť.

Ako sa mám registrovať?

Registrujte sa tu. Registráciu si môžete vytvoriť dvomi spôsobmi: pred vytvorením objednávky priamo na hlavnej stránke v pravom hornom rohu („Prihlásenie“) alebo pred dokončením svojej objednávky. Po vyplnení fakturačných údajov jednoducho odkliknete „Vytvoriť účet“. Po zadaní hesla máte vytvorené konto. Pri ďalšej návšteve v e-shope sa už stačí len prihlásiť a môžete nakupovať. Po registrácii si budete vedieť kedykoľvek pozrieť stav Vašich objednávok, všetky faktúry, sledovať svoj whishlist alebo upraviť svoj profil.

Zabudol som heslo, čo mám robiť?

Ak ste zabudli svoje heslo, obnoviť si ho môžete tu. Na Vami zadanú mailovú adresu príde odkaz a po jeho otvorení si môžete zadať nové heslo a úspešne sa prihlásiť. Pokiaľ sa Vám nepodarí prihlásiť ani teraz, kontaktujte nás na eshop@rtvs.sk.

Produkt bol pridaný do košíka